Shop Mobile More Submit  Join Login
FreshNClean SPRMNML Icons. by kgill77 FreshNClean SPRMNML Icons. by kgill77
FreshNClean SPRMNML Icons :bow:

.106 Icons
.BLK n WHT

.Download:[link]


.Dribbble:[link]
.Twitter:[link]
Add a Comment:
 
:iconalex4italia:
Alex4italia Featured By Owner Jul 4, 2014
Hey kgill, I got a Galaxy tab a day ago and I got Unicon which works for themes downloaded from the play store but how would I add these icons to Unicon? I normally use iOS so this is a strange world for me!
Reply
:iconjoerg285:
joerg285 Featured By Owner Aug 20, 2013
fu..ing awesome...
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Aug 21, 2013
lol thanks :D
Reply
:iconraika20:
raika20 Featured By Owner Dec 12, 2012
asking permission for this maybe
Reply
:iconlokicoder:
LokiCoder Featured By Owner Oct 13, 2012
I LOVE these. Great clean style. I'll definitely be using these on my phone at some point.

Got them posted on IconDatabase.net at [link] (white) and [link] (black). Hope to see more!
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Oct 13, 2012
thanks and saweeet :D
Reply
:icontazkira:
tazkira Featured By Owner Sep 8, 2012
really nice :headbang:
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 8, 2012
thanks :D
Reply
:icontazkira:
tazkira Featured By Owner Sep 8, 2012
you're welcome :D
Reply
:iconsassymrsk:
SassyMrsK Featured By Owner Sep 2, 2012
yippie!!! :boogie:
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 2, 2012
lol thanks keke :D
Reply
:iconsassymrsk:
SassyMrsK Featured By Owner Sep 2, 2012
welcomes :)
Reply
:iconmarcelekxd:
MarcelekxD Featured By Owner Sep 2, 2012
great :D
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 2, 2012
thanks :)
Reply
:iconmarcelekxd:
MarcelekxD Featured By Owner Sep 3, 2012
you're welcome :)
Reply
:iconyoseir2:
yoseir2 Featured By Owner Sep 2, 2012
Can you share the widgetlocker theme you have here- [link]
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 2, 2012
here you go:[link]
Reply
:iconmorgynbrytt:
morgynbrytt Featured By Owner Sep 1, 2012   Interface Designer
hell yeaahhh thas my kgizzle..lol ;P
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 2, 2012
lol thanks bgizzle :squee: :boogie:
Reply
:iconmorgynbrytt:
morgynbrytt Featured By Owner Sep 5, 2012   Interface Designer
yw ;)
Reply
:iconsupranodip:
supranodip Featured By Owner Sep 1, 2012
SPRMNML ;) That temple run icon though. Always kinda makes me laugh.
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
thanks bro and haha i know :D
Reply
:iconsupranodip:
supranodip Featured By Owner Sep 2, 2012
Don't mention it bro. ;)
Reply
:iconryan1mcq:
ryan1mcq Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Interface Designer
nice to see these unleashed bro, sweet job :D
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
thanks bro :)
Reply
:iconmrredhot:
MrRedHot Featured By Owner Sep 1, 2012  Professional Interface Designer
Excuse me while I go try these on, Thanks G :D
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
lol haha np and thanks ;)
Reply
:iconmrredhot:
MrRedHot Featured By Owner Sep 1, 2012  Professional Interface Designer
Fa sho man
Reply
:iconyonnor:
Yonnor Featured By Owner Sep 1, 2012
Dang man, these are clean as hell. Great work as always!
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
thanks man :)
Reply
:icondorfmeist3r:
Dorfmeist3r Featured By Owner Sep 1, 2012
DOPE!!! thx for sharing!
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
thanks n np :)
Reply
:icondeep3sh:
deep3sh Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Interface Designer
awesome man :D been waitin for this pack :D
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
haha thanks bro :w00t:
Reply
:icondeep3sh:
deep3sh Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Interface Designer
np bro :D
Reply
:icondesspil:
desspil Featured By Owner Sep 1, 2012
+1 :)
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
thanks bro :D
Reply
:icondesspil:
desspil Featured By Owner Sep 1, 2012
you're welcome
Reply
:iconraika20:
raika20 Featured By Owner Aug 31, 2012
beautiful as always mr kgill ;-)
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
thanks man :)
Reply
:iconcaseyls:
Caseyls Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Interface Designer
Ah tryin to show me up? Lol jk, these are really nice bro
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Aug 31, 2012
lol haha yea jk, thanks bro :D
Reply
:iconcaseyls:
Caseyls Featured By Owner Sep 1, 2012  Student Interface Designer
No prob ;)
Reply
:iconwasteandwanting:
Wasteandwanting Featured By Owner Aug 31, 2012
Supafly. Been waiting for these as well.

Why no MTZ? Don't you know how lazy I am? All good though cause I'm on CM9 for the moment anyway :p
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Aug 31, 2012
thanks bro and no mtz, cause idk if they r for the miui style 4x4 that is.
Reply
:iconwasteandwanting:
Wasteandwanting Featured By Owner Sep 1, 2012
[link] Hard at work already. I knew they'd come in handy.
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Sep 1, 2012
haha yea bro :w00t:
Reply
:iconin2uition:
In2uition Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Interface Designer
Nice work. Thanks for sharing. :D
Reply
:iconkgill77:
kgill77 Featured By Owner Aug 31, 2012
thanks and np :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 31, 2012
Image Size
225 KB
Resolution
1974×1329
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
13,642 (4 today)
Favourites
107 (who?)
Comments
49
Downloads
400
×